Veelgestelde vragen over SmartPay
Lees hier meer over SmartPay: shell.nl/consumenten/shell-app/smartpay
- Waarom mag je geen telefoon gebruiken tijdens het tanken?
- Ik kan mijn PayPal-account niet koppelen aan Shell SmartPay.
- Hoe kan ik mijn Shell Card koppelen aan Shell SmartPay?
- Er ging iets mis bij mijn betaling. Wat kan ik doen?
- Hoe kan ik een bonnetje krijgen van mijn Shell SmartPay betaling?
- Wat gebeurt er als ik minder tank dan mijn ingestelde tankbedrag?
- Ik heb een tanklimiet geselecteerd. Wordt dat bedrag aangerekend?
- Is er een uitgavelimiet?
- Waarom moet ik mijn gps inschakelen?
- Wat moet ik doen als ik mijn beveiligingspincode ben vergeten?
- Wat doe ik bij een technisch probleem
- Kan ik met Shell SmartPay alle soorten brandstof tanken?
- Krijg ik nog steeds Air Miles wanneer ik in een ander land betaal?
- Hoe zien mijn bonnetje eruit (taal/valuta)?
- Welke valuta wordt gebruikt op mijn bankafschrift?
- Is er een verschil wanneer ik in een ander land tank met de Shell tankkaart met Shell SmartPay?
- Wat kan ik doen met Shell SmartPay?
- Hoe werkt SmartPay?
- Welke betaalmethodes kan ik gebruiken met Shell SmartPay?
- Bij welke Shell-stations kan ik betalen met SmartPay?
- Waarom is SmartPay niet beschikbaar op alle stations?
- Er ging iets mis bij mijn betaling met Smartpay. Wat moet ik doen?
- Waarom mag je geen telefoon gebruiken tijdens het tanken?
- Geldt er een minimaal of maximaal tankbedrag bij betaling via Smartpay?
- Moet ik rekening houden met mijn banksaldo bij betaling met SmartPay?
- Kunnen motorrijders gebruik maken van SmartPay?
- Wat gebeurt er als ik minder tank dan mijn ingestelde SmartPay-tankbedrag?
- Waarom stopt de pomp voordat het geselecteerde bedrag bereikt is?
- Waarom zie ik in mijn Apple wallet-transacties het ingestelde tankbedrag (limiet) verschijnen in plaats van het daadwerkelijk getankte bedrag?
- Ik kan mijn PayPal-account niet koppelen aan SmartPay.