Veelgestelde vragen over SmartPay
Lees hier meer over SmartPay: shell.nl/consumenten/shell-app/smartpay
- Wat kan ik doen met Shell SmartPay?
- Kan ik met SmartPay ook gebruik maken van Miles & Me?
- Hoe werkt SmartPay?
- Welke betaalmethodes kan ik gebruiken met Shell SmartPay?
- Bij welke Shell-stations kan ik betalen met SmartPay?
- Waarom is SmartPay niet beschikbaar op alle stations?
- Er ging iets mis bij mijn betaling met Smartpay. Wat moet ik doen?
- Waarom mag je geen telefoon gebruiken tijdens het tanken?
- Geldt er een minimaal of maximaal tankbedrag bij betaling via Smartpay?
- Moet ik rekening houden met mijn banksaldo bij betaling met SmartPay?
- Kunnen motorrijders gebruik maken van SmartPay?
- Wat gebeurt er als ik minder tank dan mijn ingestelde SmartPay-tankbedrag?
- Waarom stopt de pomp voordat het geselecteerde bedrag bereikt is?
- Waarom zie ik in mijn Apple wallet-transacties het ingestelde tankbedrag (limiet) verschijnen in plaats van het daadwerkelijk getankte bedrag?
- Ik kan mijn PayPal-account niet koppelen aan SmartPay.
- Kan iedereen gebruik maken van SmartPay?
- Kan ik met SmartPay alle soorten brandstof tanken
- Wat doe ik als ik mijn pincode ben vergeten?
- Waarom moet ik inloggen bij Air Miles ?
- Hoe weet ik of een station SmartPay heeft?
- Waar vind ik het pompnummer?
- Wat moet ik doen wanneer ik het verkeerde pompnummer heb ingevuld?
- Wat doe ik als ik mijn inloggegevens ben vergeten?
- Hoe kan ik de Shell App herinstalleren?
- Waarom zijn er toestemmingen nodig om de Shell App te gebruiken?
- Hoe zet ik mijn GPS aan?
- Kan ik mijn Air Miles-kaart via de QR code in de Shell App bij alle Shell-stations gebruiken?
- Werkt mijn digitale Air Miles kaart op dezelfde manier als mijn fysieke Air Miles kaart?
- Hoe wissel ik mijn Air Miles in?
- Waar vind ik de verificatiecode van mijn Air Miles-kaart?