Als er iets misgaat, kunnen de volgende foutmeldingen kunnen verschijnen: Oeps! De code wordt niet door de App herkend. Wat je kunt doen: * Check of de GPS aanstaat en probeer het opnieuw * Betaal aan de kassa Soms betekent deze foutmelding dat er aan de App gewerkt wordt. In dat geval kun je: * Het opnieuw proberen * De Shell App opnieuw installeren * Aan de kassa betalen Time-out Wanneer je met Shell SmartPay betaalt, heb je na de autorisatie 90 seconden om te starten met tanken. Ben je te laat? Probeer het dan opnieuw of betaal aan de kassa. Mobiele betaling geannuleerd De medewerker heeft je betaling geannuleerd voordat de transactie kon beginnen. Betaal in dit geval aan de kassa. Gaat er iets mis met het selecteren van een volle tank? Wanneer je kiest voor een volle tank, heb je een banksaldo nodig van minimaal € 150. |
Contact
Het is niet gelukt de informatie te vinden die u zoekt. We helpen u graag om het antwoord te vinden. Klik op de button en maak een keuze om in contact te komen met een van onze Customer Servicecollega's.
Chat
Gebruik de live-chat om met ons team te chatten.
Klik op de rode "Help" knop in de rechterhoek van het scherm om de live-chat te starten.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur
E-mail ons
Vragen van consumenten, klachten, suggesties en/of opmerkingen over Shellstations, waardecertificaten & onze promotieacties:
Gebruik een van onze webformulieren
Telefoon
Alle vragen van consumenten, klachten, suggesties en of opmerkingen over Shellstations, Waarde certificaten & onze promotieacties.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur. De kosten voor dit gesprek bedragen uw gebruikelijke belkosten
Shell Klantenservice