Na activatie van Shell SmartPay kunnen Shell Card gebruikers direct via hun smartphone een tankbeurt betalen. Als eerste stap dient het juiste pompnummer te worden ingevuld. Aan de hand van de locatie van de smartphone (o.b.v. GPS coördinaten) zal vervolgens het Shell-station getoond worden. De pomp zal hierna worden vrijgegeven en de tankbeurt kan gestart worden. Zodra de tankbeurt voltooid is, wordt de betaling verwerkt en ontvangt de Shell Card gebruiker digitaal het betaalbewijs.
Contact
Het is niet gelukt de informatie te vinden die u zoekt. We helpen u graag om het antwoord te vinden. Klik op de button en maak een keuze om in contact te komen met een van onze Customer Servicecollega's.
Chat
Gebruik de live-chat om met ons team te chatten.
Klik op de rode "Help" knop in de rechterhoek van het scherm om de live-chat te starten.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur
E-mail ons
Vragen van consumenten, klachten, suggesties en/of opmerkingen over Shellstations, waardecertificaten & onze promotieacties:
Gebruik een van onze webformulieren
Telefoon
Alle vragen van consumenten, klachten, suggesties en of opmerkingen over Shellstations, Waarde certificaten & onze promotieacties.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur. De kosten voor dit gesprek bedragen uw gebruikelijke belkosten
Shell Klantenservice