Als een laadpunt offline is, wil dat zeggen dat we hier geen verbinding mee kunnen maken en daarom geen recente gegevens kunnen opvragen en/of geen reset kunnen uitvoeren. Een laadpunt heeft geen internetverbinding nodig om een voertuig te kunnen opladen. Zolang een laadpunt stroom heeft, zou het gewoon moeten werken. Een offline laadpunt slaat laadgegevens op en deze gegevens worden verwerkt zodra het laadpunt weer online is. Laadpunten bewaren laadgegevens ten minste zes maanden.
Het is normaal dat laadpunten af en toe offline zijn. Mogelijke redenen voor een tijdelijke verbreking van de verbinding: er wordt een update uitgevoerd, het laadpunt zit in een ondergrondse parkeergarage, netwerkproblemen in de regio of zelfs een busje of ander obstakel tussen de router en het laadpunt.
Contact
Het is niet gelukt de informatie te vinden die u zoekt. We helpen u graag om het antwoord te vinden. Klik op de button en maak een keuze om in contact te komen met een van onze Customer Servicecollega's.
Chat
Gebruik de live-chat om met ons team te chatten.
Klik op de rode "Help" knop in de rechterhoek van het scherm om de live-chat te starten.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur
E-mail ons
Vragen van consumenten, klachten, suggesties en/of opmerkingen over Shellstations, waardecertificaten & onze promotieacties:
Gebruik een van onze webformulieren
Telefoon
Alle vragen van consumenten, klachten, suggesties en of opmerkingen over Shellstations, Waarde certificaten & onze promotieacties.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur. De kosten voor dit gesprek bedragen uw gebruikelijke belkosten
Shell Klantenservice