Logo
Skip to main content
shell.nl Air Miles
  1. Shell
  2. Shell Recharge
  3. Zakelijke rijders

Zakelijke rijders

  • Wat gebeurt er als ik mijn Xximo/Travelcard/MultiTankcard kwijt ben?<br>
  • Ik (nog) geen leasepas heb en terugbetaling wil aanvragen via mijn werkgever of mijn eigen bedrijf. Wat moet ik doen?
  • Betaal ik btw over de transactiekosten?
  • De betalingsgegevens op de facturen zijn onjuist. Hoe kan ik deze gegevens wijzigen?
  • Hoe kan ik een nieuwe laadpas aanvragen als ik een leasepas heb?
  • Wat moet ik doen als ik (nog) geen leasepas heb en terugbetaling wil aanvragen via mijn werkgever of mijn eigen bedrijf?
  • Kan ik met mijn zakelijke Shell Card ook gebruik maken van Shell Recharge?
  • Hoe en waar kan ik elektrische voertuigen opladen?
  • Kan ik een EV-voertuig uit mijn wagenpark met mijn bestaande Shell Card opladen?
  • Hoe kan ik een Shell Card bestellen voor óók elektrisch laden?
  • Waarom heb ik een fysieke pas nodig?
  • Ik heb zowel een Shell Recharge laadpas als een zakelijke pas van Shell – welke moet ik gebruiken?
  • Kunnen gebruikers van de Shell Recharge-App zowel zakelijke als persoonlijke tankpassen in de app zien?
  • Wat is de Shell Recharge-app en wat kan ik ermee?
  • Hoe registreer, koppel ik mijn Shell Card in de Shell Recharge-App?
  • Hoe kan ik met mijn Shell Card mijn laadsessie afrekenen?
  • Kan ik Shell Cards in de app blokkeren, annuleren en bestellen?

Vragen, reacties? Neem contact met ons op!

  • Youtube
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Flickr

Zoek een Shell station

  • Toegankelijkheid
  • Terms and conditions
  • Privacyverklaringen
  • Cookiebeleid
  • Shell Global Helpline
Modify cookie preferences