Shell Recharge App
- Hoe kan ik bediening op afstand aanpassen in mijn account?
- Hoe schakel ik e-mailmeldingen in voor mijn Shell Recharge account?
- Is er één app voor alle EV-laadpunten?
- Wat gebeurt er met mijn gegevens?
- Is de Shell Recharge app altijd up-to-date?
- Mijn laadkabel zit vast in het laadpunt – wat moet ik doen?
- Hoe kan het dat op de ene telefoon een laadpunt wel in de app wordt weergegeven en op een andere telefoon niet?
- Wat betekenen de kleuren van de pictogrammen van de laadpaal in de app?
- Hoe ga ik van start met de Shell Recharge app?
- Welke EV-laadapps heb ik nodig?
- Waarom zie ik mijn huidige sessies niet in de app?
- Waar kan ik laden met de Shell Recharge-pas of -app?
- Is er één app voor alle EV-laadpunten?
- Is de Shell Recharge app gratis?
- Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
- Hoe verwijder ik mijn Shell Recharge account?
- Waarom kan ik mijn app niet bij alle laadpunten in Europa gebruiken?
- Is de Shell Recharge app altijd up-to-date?
- Heb ik de Shell Recharge-App nodig om te kunnen laden?
- Waar download ik de Shell Recharge-App?
- Hoe vind ik in de Shell Recharge App een laadpaal bij mij in de buurt?
- Ik zie nog niet alle snelladers van Shell Recharge in de Shell Recharge App. Waarom is dit?
- Ik zie op de kaart in de Shell Recharge-App veel groene vinkjes en oranje bliksemicoontjes. Wat betekent dit?
- Heb ik via de Shell Recharge-App inzicht in mijn laadgeschiedenis en kosten?
- Hoe kan ik gegevens in mijn account aanpassen?
- Hoe kan ik mijn laadgeschiedenis zien en een factuur opvragen?