Service & Abonnementen
- Kan ik meerdere opdrachten sturen?
- Waarom moet ik voor automatische vergoeding van laadkosten een laadpas aan mijn laadpunt koppelen?
- Heb ik helemaal geen laadpas meer nodig als ik AutoCharge heb ingesteld?
- Hoe stel ik AutoCharge in?
- Met welke laadpunten is deze functie compatibel?
- Hoe activeer ik een laadplanning?
- Hoe stel ik een planning in?
- Kan ik meerdere planningen per dag instellen?
- Kan ik meerdere laadpassen selecteren voor het registreren van mijn laadsessies?
- Kan ik AutoCharge ook op andere locaties gebruiken?
- Kan ik alsnog gebruikmaken van mijn laadpas om een laadsessie te starten/stoppen?
- Waarom krijg ik een factuur voor mijn automatische vergoeding van laadkosten?
- Waarom heb ik een abonnement nodig voor mijn laadpunt?
- Wat zijn de voordelen van laadplanning?
- Wat houdt een laadpuntplanning in?
- Waar vind ik de gegevens voor automatische vergoeding in de Shell Recharge-app?
- Wanneer kan ik gebruikmaken van Remote Charge Point Control?
- Mijn laadpunt reageert niet meer – wat moet ik doen?
- Hoe en wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen?
- Hoe werkt een laadplanning?
- Is het mogelijk om AutoCharge in te stellen voor bepaalde momenten op de dag?
- Wat als ik een planning voor mijn auto heb?
- Wat is inbegrepen bij een Plus abonnement?
- Ik kan de optie Remote Charge Point Control in mijn account niet gebruiken. Waar ligt dat aan?
- Wat is gastgebruik?
- Wat is het verschil tussen een sessie en een planning?
- Hoe kan ik een laadsessie starten met AutoCharge?
- Hoe kan ik een laadsessie met AutoCharge stoppen?
- Voor wie is gastgebruik bestemd?
- Wat is inbegrepen bij een Entry abonnement?