Ga in de Shell Recharge App naar het kopje account, tik op ‘Laadgeschiedenis’ om al je transacties te zien. Iedere maand ontvang je automatisch je factuur via e-mail. Mocht je een factuur kwijt zijn geraakt, dan kan je deze opvragen via debiteuren@newmotion.com onder vermelding van het debiteurennummer (deze staat op al je facturen) en de datum van de missende factuur. In verband met de privacyregels sturen we alleen kopieën van de factuur aan de oorspronkelijke ontvanger van de factuur.
Contact
Het is niet gelukt de informatie te vinden die u zoekt. We helpen u graag om het antwoord te vinden. Klik op de button en maak een keuze om in contact te komen met een van onze Customer Servicecollega's.
Chat
Gebruik de live-chat om met ons team te chatten.
Klik op de rode "Help" knop in de rechterhoek van het scherm om de live-chat te starten.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur
E-mail ons
Vragen van consumenten, klachten, suggesties en/of opmerkingen over Shellstations, waardecertificaten & onze promotieacties:
Gebruik een van onze webformulieren
Telefoon
Alle vragen van consumenten, klachten, suggesties en of opmerkingen over Shellstations, Waarde certificaten & onze promotieacties.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur. De kosten voor dit gesprek bedragen uw gebruikelijke belkosten
Shell Klantenservice