Mogelijk is er een fout opgetreden in het kassa-systeem, of is er geen voorraad meer. Wanneer dit gebeurt, is het alsnog mogelijk om na de tank-/laadbeurt (minimaal 20 liter / 20 kWh) jouw persoonlijke aanbieding om te wisselen naar Extra Air Miles. Dit doe je door dezelfde dag nog in de Miles & Me e-mail, Shell App, Air Miles App of de MIJN omgeving op de Air Miles website voor de optie Extra Air Miles te kiezen.
Contact
Het is niet gelukt de informatie te vinden die u zoekt. We helpen u graag om het antwoord te vinden. Klik op de button en maak een keuze om in contact te komen met een van onze Customer Servicecollega's.
Chat
Gebruik de live-chat om met ons team te chatten.
Klik op de rode "Help" knop in de rechterhoek van het scherm om de live-chat te starten.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur
E-mail ons
Vragen van consumenten, klachten, suggesties en/of opmerkingen over Shellstations, waardecertificaten & onze promotieacties:
Gebruik een van onze webformulieren
Telefoon
Alle vragen van consumenten, klachten, suggesties en of opmerkingen over Shellstations, Waarde certificaten & onze promotieacties.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur. De kosten voor dit gesprek bedragen uw gebruikelijke belkosten
Shell Klantenservice