Met de Shell Recharge-laadpas krijgen klanten toegang tot een netwerk van ruim 400 roamingpartners met 800.000 laadpunten. Dit betekent dat je overal in Europa onderweg kunt laden bij publieke laadpunten. Ons Shell Recharge-laadnetwerk is in heel Europa actief, waardoor je in meer dan 22 landen kunt laden. Wanneer je het laadpunt bereikt, begin je een laadsessie met een actieve laadpas of sleutelhanger. Je kunt ook de QR-sticker scannen met je smartphone en voor directe betaling kiezen of een sessie starten met de Shell Recharge App . Het is belangrijk om te weten dat je voor de laatste mogelijkheid een laadpas in de app moet hebben geactiveerd. Als je de app opent, zie je de verdere instructies. Met de Shell Recharge App zie je of een laadpunt beschikbaar is, precies zoals je dit in jouw land ook kunt. Je ziet dan een groen vinkje. |
Contact
Het is niet gelukt de informatie te vinden die u zoekt. We helpen u graag om het antwoord te vinden. Klik op de button en maak een keuze om in contact te komen met een van onze Customer Servicecollega's.
Chat
Gebruik de live-chat om met ons team te chatten.
Klik op de rode "Help" knop in de rechterhoek van het scherm om de live-chat te starten.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur
Als u klant bent van Shell Recharge, houd er dan rekening mee dat de chatoptie momenteel niet voor u beschikbaar is
E-mail ons
Vragen van consumenten, klachten, suggesties en/of opmerkingen over Shellstations, waardecertificaten & onze promotieacties:
Gebruik een van onze webformulieren
Telefoon
Alle vragen van consumenten, klachten, suggesties en of opmerkingen over Shellstations, Waarde certificaten & onze promotieacties.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur. De kosten voor dit gesprek bedragen uw gebruikelijke belkosten
Shell Klantenservice
Shell Recharge Klantenservice