Met de Shell Recharge app en laadpas kun je gebruikmaken van meer dan 800.000 laadpunten door heel Europa. Dit is mogelijk doordat verschillende aanbieders van laadpunten 'interoperabiliteit' ondersteunen. Het werkt op nagenoeg dezelfde manier als het gebruik van je mobiele telefoon in het buitenland. Niet alle laadpuntaanbieders zijn echter aangesloten bij dit ‘interoperabiliteitsnetwerk’ en je kunt dus niet bij alle laadpunten opladen. Als aanbieders van laadpunten in de toekomst wél voor interoperabiliteit zorgen, worden hun laadpunten automatisch weergegeven in de app. |
Contact
Het is niet gelukt de informatie te vinden die u zoekt. We helpen u graag om het antwoord te vinden. Klik op de button en maak een keuze om in contact te komen met een van onze Customer Servicecollega's.
Chat
Gebruik de live-chat om met ons team te chatten.
Klik op de rode "Help" knop in de rechterhoek van het scherm om de live-chat te starten.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur
Als u klant bent van Shell Recharge, houd er dan rekening mee dat de chatoptie momenteel niet voor u beschikbaar is
E-mail ons
Vragen van consumenten, klachten, suggesties en/of opmerkingen over Shellstations, waardecertificaten & onze promotieacties:
Gebruik een van onze webformulieren
Telefoon
Alle vragen van consumenten, klachten, suggesties en of opmerkingen over Shellstations, Waarde certificaten & onze promotieacties.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur. De kosten voor dit gesprek bedragen uw gebruikelijke belkosten
Shell Klantenservice
Shell Recharge Klantenservice