- Je laadpas is mogelijk niet geactiveerd. Open de app, ga naar het hoofdmenu en klik op 'laadpassen'. Hier kun je de status van je laadpas controleren. Als er naast het pasnummer een vinkje staat en dat laden bij een publiek laadpunt is toegestaan, is je laadpas klaar voor gebruik. Raadpleeg anders de veelgestelde vragen over het activeren van een pas.
- De RFID-lezer van het laadpunt heeft je laadpas mogelijk niet goed gelezen. Hoewel de lezer zeer nauwkeurig is, kan deze de laadpas mogelijk niet goed lezen als de pas te kort bij de lezer wordt gehouden. Als je laadpas niet wordt herkend, beweeg deze dan langzaam langs de lezer en houd de pas op verschillende afstanden van de lezer. Dit werkt op dezelfde manier als contactloze betalingen met bankpassen. Voorkom dat een verkeerde pas wordt gelezen. We raden aan je laadpas uit je portemonnee te halen wanneer je een laadsessie wilt beginnen of beëindigen. Zo zorg je dat de juiste pas wordt gelezen.
Contact
Het is niet gelukt de informatie te vinden die u zoekt. We helpen u graag om het antwoord te vinden. Klik op de button en maak een keuze om in contact te komen met een van onze Customer Servicecollega's.
Chat
Gebruik de live-chat om met ons team te chatten.
Klik op de rode "Help" knop in de rechterhoek van het scherm om de live-chat te starten.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur
E-mail ons
Vragen van consumenten, klachten, suggesties en/of opmerkingen over Shellstations, waardecertificaten & onze promotieacties:
Gebruik een van onze webformulieren
Telefoon
Alle vragen van consumenten, klachten, suggesties en of opmerkingen over Shellstations, Waarde certificaten & onze promotieacties.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur. De kosten voor dit gesprek bedragen uw gebruikelijke belkosten
Shell Klantenservice