Heb je een Connect-laadpunt? Selecteer de optie 'Jij betaalt de stroomkosten voor het laden'.
Heb je een Advanced-laadpunt? Vraag je eigen Shell Recharge laadpas aan en koppel deze, of neem contact op met ons klantenserviceteam om een tijdelijke pas toe te voegen.
Zodra je je leaselaadpas van je werkgever of leasemaatschappij hebt ontvangen, ga je terug naar de stap 'Wie betaalt de laadkosten?' en pas je je instellingen als volgt aan:
Bij de stap 'Een laadpas koppelen' kun je dan jouw laadpas toevoegen. Je stroomkosten worden vervolgens automatisch terugbetaald door je werkgever of leasemaatschappij. Bekijk de video over het activeren van de automatische vergoeding van laadkosten.
Selecteer 'Ik heb geen laadpas' en stel vervolgens handmatig een betaalrekening in wanneer je werkgever of leasemaatschappij geen laadpas verstrekt. In dat geval moet je van je werkgever een zakelijk factureringsaccount ontvangen.