De online installatie intake helpt ons om een beter beeld te krijgen van je wensen en de mogelijkheden bij jouw huis. Het helpt ons te begrijpen wat voor soort elektriciteitsvoorziening je hebt en waar we je nieuwe laadpunt het beste kunnen installeren. De informatie die je invult helpt je exacte behoeften te bepalen, waarmee we een nauwkeurige offerte kunnen maken.
Stap 2. De offerte wordt verzonden naar de opdrachtgever
Nadat je de online installatie intake hebt ingevuld, sturen we je een e-mail om te bevestigen dat we deze hebben ontvangen. Één van onze experts zal de ingevulde intake beoordelen. Als we nog vragen hebben nemen we contact met je op. Hierna streven we ernaar om binnen 1 week de offerte naar de opdrachtgever te versturen.
Stap 3. De opdrachtgever accepteert onze offerte
Zodra de opdrachtgever de offerte heeft ontvangen, zal de opdrachtgever indien nodig de offerte met jou en/of je werkgever herzien. Als ze tevreden zijn zal de offerte worden goedgekeurd. Je zult een bevestiging ontvangen zodra wij het akkoord intern hebben verwerkt.
Stap 4. Plan de installatie
Nadat het akkoord is verwerkt, zal één van onze bekwame en gecertificeerde installatiepartners contact met je opnemen om de installatie van het laadpunt in te plannen.
Stap 5. Maak je klaar om op te laden
Dit is het leukste deel, en de reden achter dit hele proces! Vanaf nu kun je je EV opladen met je eigen laadpunt. We zullen je hierbij begeleiden, je helpen met het opzetten van je Shell Recharge account, je voorbereiden op het starten van de eerste laadsessie en je uitzwaaien terwijl je een groenere toekomst in rijdt.