Als je automatische vergoeding van stroomkosten voor thuisladen hebt ingesteld of betaald gastgebruik van je laadpunt hebt ingeschakeld, ontvang je elke maand een creditnota.
Via de Shell Recharge-app kun je de bankrekening wijzigen waarop je de vergoeding ontvangt:
Ga naar Laadpunt > Instellingen > Automatische vergoeding > Bankrekening > selecteer de rekening.
Via je online account kun je de bankrekening wijzigen waarop je de vergoeding ontvangt:
-
Ga naar account.shellrecharge.com en log in met je e-mailadres en wachtwoord.
-
Klik op 'Laadpunten' (aangegeven door een pictogram van een laadpunt en kabel) en klik op 'Configuratie' bij het laadpunt waarvoor je de bankrekening voor de creditnota wilt wijzigen.
-
Ga naar stap 5 (Koppelen) of stap 6 (Geavanceerd) en klik op 'Bewerken'.
-
Je kunt nu een nieuw betalingsaccount toevoegen of een eerder gemaakt betalingsaccount selecteren in het vervolgkeuzemenu. Nadat je je gewenste betalingsaccount hebt ingevoerd of geselecteerd, klik je op 'Opslaan en doorgaan'. Klik op 'Bevestigen en opslaan' bij stap 6 (Koppelen) of stap 7 (Geavanceerd) om de wijziging definitief te maken.
Het nieuwe betalingsaccount wordt gebruikt voor alle toekomstige creditnota's. Als je de wijzigingen vóór de tiende van de maand hebt aangebracht, gelden ze al voor de creditnota van diezelfde maand.
Als je ontbrekende vergoedingen vanwege onjuiste bankgegevens in het systeem wilt claimen, stuur je een e-mail naar debiteuren@shellrecharge.com met daarin de details voor de ontbrekende maanden. Het team controleert dan de gegevens en verwerkt de automatische vergoeding.