- Je wordt dan gevraagd om onze online vragenlijst voor thuismontage in te vullen, waarin we vragen om informatie over jouw persoonlijke laadsituatie en -wensen. Op basis van deze informatie kunnen we je dan een offerte op maat sturen.
- Nadat je de offerte hebt geaccepteerd, gaan onze installatiepartners een dag regelen waarop jouw laadpunt wordt geïnstalleerd. Dit kan enige tijd duren. Maar in de tussentijd kunnen je je alvast gaan voorbereiden. Er zijn een aantal onderdelen in je elektrische installatie die mogelijk moeten worden geüpgraded om de installatie mogelijk te maken.
Contact
Het is niet gelukt de informatie te vinden die u zoekt. We helpen u graag om het antwoord te vinden. Klik op de button en maak een keuze om in contact te komen met een van onze Customer Servicecollega's.
Chat
Gebruik de live-chat om met ons team te chatten.
Klik op de rode "Help" knop in de rechterhoek van het scherm om de live-chat te starten.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur
E-mail ons
Vragen van consumenten, klachten, suggesties en/of opmerkingen over Shellstations, waardecertificaten & onze promotieacties:
Gebruik een van onze webformulieren
Telefoon
Alle vragen van consumenten, klachten, suggesties en of opmerkingen over Shellstations, Waarde certificaten & onze promotieacties.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur. De kosten voor dit gesprek bedragen uw gebruikelijke belkosten
Shell Klantenservice