- Controleer of je laadpunt in de AutoCharge-modus staat
- Controleer of je laadpunt online is: de status in de app moet worden weergegeven als 'Beschikbaar'
- Koppel de kabel los van zowel de auto als van het laadpunt
- Het ledlampje van het laadpunt moet uitgaan
- Stel je planning van tevoren in met enige speling (d.w.z. ten minste enkele minuten vóór de starttijd)
- Verifieer dat de kabel op het laadpunt is aangesloten.
- Het ledlampje zou geel moeten worden en op het scherm zou de Shell Recharge app getoond moeten worden
- Sluit je voertuig aan om te beginnen met opladen/Tik hier om te beginnen met opladen
- Zorg ervoor dat je ofwel hebt getikt in de app ofwel je pas tegen het laadpunt hebt gehouden zodat de sessie kan beginnen, als voor je laadpuntsessie de startmodus 'Pas swipen' is ingesteld
Contact
Het is niet gelukt de informatie te vinden die u zoekt. We helpen u graag om het antwoord te vinden. Klik op de button en maak een keuze om in contact te komen met een van onze Customer Servicecollega's.
Chat
Gebruik de live-chat om met ons team te chatten.
Klik op de rode "Help" knop in de rechterhoek van het scherm om de live-chat te starten.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur
E-mail ons
Vragen van consumenten, klachten, suggesties en/of opmerkingen over Shellstations, waardecertificaten & onze promotieacties:
Gebruik een van onze webformulieren
Telefoon
Alle vragen van consumenten, klachten, suggesties en of opmerkingen over Shellstations, Waarde certificaten & onze promotieacties.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur. De kosten voor dit gesprek bedragen uw gebruikelijke belkosten
Shell Klantenservice