- Ga naar account.shellrecharge.com en log in met je e-mailadres en wachtwoord.
- Klik op Facturering (aangegeven met een pictogram van een stapel munten) > Factureringsgegevens om al jouw betaalrekeningen te bekijken.
- Klik op Bewerken bij de betaalrekening die je wilt wijzigen. Je kunt nu een nieuw e-mailadres invoeren voor toekomstige facturen.
- Bevestig de wijzigingen door op Opslaan te klikken. Het nieuwe e-mailadres wordt gebruikt voor alle toekomstige facturen. Als je de wijzigingen vóór de tiende van de maand hebt aangebracht, gelden ze nog voor de facturen van diezelfde maand.
Contact
Het is niet gelukt de informatie te vinden die u zoekt. We helpen u graag om het antwoord te vinden. Klik op de button en maak een keuze om in contact te komen met een van onze Customer Servicecollega's.
Chat
Gebruik de live-chat om met ons team te chatten.
Klik op de rode "Help" knop in de rechterhoek van het scherm om de live-chat te starten.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur
E-mail ons
Vragen van consumenten, klachten, suggesties en/of opmerkingen over Shellstations, waardecertificaten & onze promotieacties:
Gebruik een van onze webformulieren
Telefoon
Alle vragen van consumenten, klachten, suggesties en of opmerkingen over Shellstations, Waarde certificaten & onze promotieacties.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur. De kosten voor dit gesprek bedragen uw gebruikelijke belkosten
Shell Klantenservice