Als je automatische vergoeding van stroomkosten hebt ingesteld voor thuisladen of betaald gastgebruik van je laadpunt, ontvang je elke maand een creditnota. Je kunt de bankrekening waarop je de vergoeding ontvangt, wijzigen via de volgende instructies:
- Ga naar account.shellrecharge.com en log in met je e-mailadres en wachtwoord
- Klik op 'Laadpunten' (aangegeven door een pictogram van een laadpunt en kabel) en klik op 'Configuratie' bij het laadpunt waarvoor je de bankrekening voor de creditnota wilt wijzigen
- Ga naar stap 5 (Connect) of stap 6 (Advanced) en klik op 'Bewerken'
- Je kunt nu een nieuw betalingsaccount toevoegen of een eerder gemaakt betalingsaccount selecteren in het vervolgkeuzemenu. Nadat je je gewenste betalingsaccount hebt ingevoerd of geselecteerd, klik je op 'Opslaan en doorgaan'. Klik op 'Bevestigen en opslaan' bij stap 6 (Connect) of stap 7 (Advanced) om de wijziging definitief te maken.
Het nieuwe betalingsaccount wordt gebruikt voor alle toekomstige creditnota's. Als je de wijzigingen vóór de tiende van de maand hebt aangebracht, gelden ze al voor de creditnota van diezelfde maand