Je laadpunt heeft geen actieve internetverbinding
Reset je laadpunt door de aardlekschakelaar in je stoppenkast gedurende 30 seconden uit te schakelen. Binnen 30 minuten na de reset worden je laadsessies zichtbaar in je account.shellrecharge.com dashboard. Deze worden vergoed bij de eerstvolgende creditnota. Neem contact op met de klantenservice als dit niet het geval is. Waarschuwing: vergoeding van laadsessies is bij Connect laadpunten niet mogelijk. Neem contact op met de klantenservice als je Home Standard- of Home Fast-laadsessies niet zijn geregistreerd in je account.shellrecharge.com .
Het abonnement voor je laadpunt is verlopen
Automatische vergoeding en/of instellingen voor gastgebruik zijn alleen beschikbaar wanneer je een actief Plus-abonnement hebt voor je laadpunt. Controleer als volgt de status van je abonnement:
- Ga naar account.shellrecharge.com en log in met je e-mailadres en wachtwoord.
- Klik op Laadpunten (aangegeven door een pictogram van een laadpunt met kabel) en klik op Configuratie bij het laadpunt waarvoor je de abonnementsstatus wilt wijzigen.
- Ga naar stap 3 om te controleren of je nog een actief Plus-of Carefree-abonnement hebt.
- Als je abonnement is verlopen, ontvang je geen vergoedingen meer. Sluit bij stap 3 van je laadpuntinstellingen een nieuw abonnement af. Ben je een leaseklant? Neem contact op met je leasemaatschappij om je abonnement te verlengen.
De verkeerde laadpas is geselecteerd voor automatische vergoedingen
Wanneer je een andere laadpas bent gaan gebruiken, bijvoorbeeld omdat je laadpas is vervangen, moet je deze nieuwe pas toevoegen aan je Shell Recharge-account en Stroomkosten vergoeden selecteren bij de instellingen voor je laadpunt. Op deze pagina vind je een instructievideo waarin je ziet hoe je jouw automatische vergoedingen juist instelt. Het is niet mogelijk achteraf een vergoeding te ontvangen als de instellingen onjuist waren.