Vanwege een technisch probleem dat nu is opgelost, moet je enkele stappen ondernemen om weer toegang te krijgen tot je Shell Recharge-account of om je Shell Recharge-laadpas thuis of onderweg te gebruiken.
We bieden onze excuses aan voor dit ongemak en verzoeken je vriendelijk de onderstaande stappen te volgen om je Shell Recharge-account opnieuw te activeren.
Stappen om toegang tot het account te herstellen:
Als je onderweg oplaadt
-
Reset je wachtwoord via de Shell Recharge app.
-
Verifieer het nieuwe wachtwoord via e-mail.
-
Je bent klaar om weer op te laden!
Als je een thuislader hebt
-
Reset je wachtwoord via de Shell Recharge app.
-
Verifieer het nieuwe wachtwoord via e-mail.
-
Koppel je laadpunt en laadpas opnieuw aan je account.
-
Je kunt ook automatische kostenvergoeding en gastgebruik opnieuw inschakelen.
-
Je bent klaar om weer op te laden!
Begint het serienummer van je laadpunt met 01, 02, 03, 04, 18b of 19b?
Zo ja, voeg dan je laadpunt toe aan je account via onze website.