Je ontvangt creditnota's rond de zeventiende dag van de volgende maand en facturen op de achttiende dag van de maand. Stel dat je je auto oplaadt in juli, dan ontvang je de rekening in augustus. In sommige gevallen is het mogelijk dat je facturen of creditnota's een paar dagen later komen. Facturen ontvang je per e-mail en zijn zichtbaar in je account in de Shell Recharge App.
Contact
Het is niet gelukt de informatie te vinden die u zoekt. We helpen u graag om het antwoord te vinden. Klik op de button en maak een keuze om in contact te komen met een van onze Customer Servicecollega's.
Chat
Gebruik de live-chat om met ons team te chatten.
Klik op de rode "Help" knop in de rechterhoek van het scherm om de live-chat te starten.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur
Als u klant bent van Shell Recharge, houd er dan rekening mee dat de chatoptie momenteel niet voor u beschikbaar is
E-mail ons
Vragen van consumenten, klachten, suggesties en/of opmerkingen over Shellstations, waardecertificaten & onze promotieacties:
Gebruik een van onze webformulieren
Telefoon
Alle vragen van consumenten, klachten, suggesties en of opmerkingen over Shellstations, Waarde certificaten & onze promotieacties.
Openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur. De kosten voor dit gesprek bedragen uw gebruikelijke belkosten
Shell Klantenservice
Shell Recharge Klantenservice